Oglądamy film. Zaczyna się blok reklamowy – nagle każdy zajmuje się swoimi sprawami: ktoś parzy herbatę, ktoś otwiera fejsa. I nagle wszyscy patrzą w telewizor jak zahipnotyzowani. Bo leci najdziwniejsza reklama jaką widzieli. I to w dodatku reklama producenta majonezów i innych keczupów.

I powiem to głośno – mi się podoba! Podoba mi się koncepcja produktów jako członków Republiki, wyrażone w świetnych zdjęciach Oliviera Toscaniego. Być może w innej kreacji by się to nie broniło, ale ten poziom abstrakcji – Freak to lubi!

roleski-reklama-bohaterowie

Koncept jest fajny i moim zdaniem ma potencjał sprzedażowy –  w zabawny sposób pokazuje portfolio i zapada w pamięć. Jest oryginalna i wyróżnia się szczególnie w swojej branży, pokazującej najczęściej szczęśliwe rodziny z kanapkami w rękach. Czy realizuje szerszą wizję promocji marki – tego niestety nie wiem. Minusem może być pewna niejasność przekazu i zestawienie zdjęć ze zdjęciami produktów. Ogromnym plusem – świeżość i spójna koncepcja (strona Królewskiej Republiki Roleski na FB stawia na bezpośrednie copy z przymrużeniem oka i  zwraca się do fanów „obywatele”)Natomiast ja, jeśli będę w sklepie, nucąc „Re-pu-bli-ka Ro-le-ski” pewnie sięgnę po ich majonez, a raczej Małgorzatę Kremową 🙂

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s