Uwielbiamy okazywać swoje wsparcie.Najlepiej, jeśli kończy się ono na kartce czy w tweecie. #jesuischarlie miał zostać najpopularniejszym hashtagiem ever. Jakie to wyciskające łzy z oczu: w TAKIEJ (jakiej?) sprawie poruszyły się serca milionów internautów.

Miliony były, natomiast nie tyle. Jak podaje mashabe.com, #jesuischarlie został użyty nieco ponad 5 milionów razu.Taki sobie to wynik, zważając na to, że taki mało wzruszający #WorldCupFinal miał ponad 32 miliony.

Kiedy szukałam info czy ten Charlie taki popularny czy nie, znalazłam jeszcze jedną rzecz:

Tak, Hoxton Hotel użył hashtagu poświęconego ofiarom (jakkolwiek by to dziwnie nie brzmiało – znak czasów) do promocji nowej paryskiej inwestycji. Piarowa wtopa. Zapewne za kilka tygodni i tak wszyscy o niej zapomną.A co będzie z #jesuischarlie?

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s