„Kup jedno, to nie będziesz musiał kupować drugiego”. Takim komunikatem zostałam zaatakowana w sobotnie popołudnie w jednym z supermarketów. Przypadek? A jeśli nie?

Takie zestawienie na pewno byłoby korzystne dla Durexa. Ludzie uzywaja prezerwatyw, ponieważ boją się wpadki i jej konsekwencji. Różowy stand z lalkami z całą pewnością dość dobitnie przypomina, jakie to są konsekwencje. Kup Durexa, a nie będziesz musiał odwiedzać dziecięcego.

2013-11-23 14.31.42

 

Sporo mówi się ostatnio o marketingu opartym na straszeniu klienta. Więc – czy marka prezerwatyw powinna straszyć? Trochę tak, w końcu zabezpieczamy się ze strachu właśnie. W tym przypadku to dość silna motywacja. Jednak badania pokazują, że zbyt silny strach u klienta wpływa negatywnie na decyzje zakupowe. Wszystko musi być podane z dozą humoru. Koniec końców chodzi przecież o dobrą zabawę.

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

2 responses »

  1. ihor61 pisze:

    a jak nazwac taki chwyt reklamowy?

  2. lroman11 pisze:

    jak zwykle dobry content, pozdrawiam i czekam na wiecej wpisow

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s