Już wszyscy zastanawiali się, co mówi lis. Taka już jest specyfika Internetu, że wszystko, co możliwie najgłupsze staje się memem – nie inaczej było z „What does the Fox say”. Oczywiście zawsze znajdzie się marka, która skusi się na wykorzystanie siły internetowego trendu. Tak było z Gangam style czy z Harlem Shake. Wiadomo, młody target się uśmiechnie, doceni podążanie za trendami, potraktuje jak swoich, kupi.

Właśnie boom na lisy wykorzystało Abercrombie&Fitch. Znacie ich na pewno. To ci, którzy nie produkują ubrań dla grubych i biednych. Internetowe trendy stworzone są dla nich.

Oto ich przeróbka „What does the Fox say”:

Coś, tym razem poszło nie tak. Sztywne to to. Naciągane. Na siłę. Dziwne. Niestety, nawet taka marka jak Abercrombie & Fitch musi zaliczać wpadki. Nie zawsze internetowy trend da się przerobić na siłę sprzedającą. Przede wszystkim trzeba robić to tak, jakby nic się nie chciało sprzedać. Z wdziękiem, nienachalnie. Abercrombie przegięło i chciało za bardzo.

Po za tym, czy tylko mi kojarzy się to z tymi „owieczkami”?

 

 

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s