Wiele teraz mówi się o Social Customer Care czyli trosce o klienta/obsłudze klienta w social media. Mi wydaje się, że wszystko to ma wymiar bardziej PRowy niż czysto marketingowy. Tak właśnie PRowo zadziałało LG.

Na fanpage City of Poznan umieszczono wpis pokazujący kartkę z informacją o zagubionym telefonie LG.  Kilka godzin później pod postem zobaczyć można było wpis od LG.

koko

 

I tak to się robi! Bardzo ładne wizerunkowe zagranie.

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s