Poprawność, poprawność, poprawność…Niedługo przez nią wszyscy umrzemy z nudów.

Tym razem na straży poprawności stanęło Advertising Standards Authority. Poszło o spot marki Renault, o którym pisałam tutaj. Otóż szanowne ASA uznało, że film traktuje kobiety przedmiotowo i kazało go usunąć z YT. Bo biedne tańczą i ocierają się o samochód. A facet w środku się cieszy, seksistowska świnia…

Na szczęście twórcy filmu Renault bardzo fajnie zareagowali na zakaz. Panie pojawiają się tylko na chwilę, a zaraz potem na desce rozdzielczej widzimy napis „Nasi kierowcy doświadczyli jazdy testowej va va voom. Niestety, nie wolno nam pokazać ci jej części. Możemy jedynie zasugerować, żebyś sam skorzystał z takiej jazdy”.

Oklaski za poczucie humoru i dystans. Wielu mogłoby się uczyć od Renault. Na przykład Advertising Standards Authority.

Co ciekawe, ASA nie zajęło się analogicznym filmem z półnagimi panami…Co, idąc za standardami Jej Szanownej Poprawności, oznacza, że ASA ich dyskryminuje.

No, panowie, czas na barykady. Nie dość, że was dyskryminują, to jeszcze nie dają popatrzeć!

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s