[English version]

Українська версія

Ostatnio natrafiłam na świetny, fantastyczny ambient/viral. Tym razem też chodzi o markę samochodu i też wykorzystano erotykę. Ale w jaki sposób!

Wersja dla pań

Wersja dla panów:

Czy takie va va voom może być USP samochodu?  Z jednej strony: nie jestem pewna, czy taka prezentacja przekona do kupna samochodu, z drugiej  –  właściwie dlaczego nie? Na poziomie wirtualnym jest to zrobione świetnie – zgodnie z pierwszą zasadą marketingu internetowego, że viral ma być tak zrobiony, żeby przeciętny użytkownik CHCIAŁ udostępnić go swoim znajomym.

Nie wiem, jak wy – ale ja chyba jednak na wszelki wypadek zajrzę do salonu Renault:)

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

One response »

  1. […] stanęło Advertising Standards Authority. Poszło o spot marki Renault, o którym pisałam tutaj. Otóż szanowne ASA uznało, że film traktuje kobiety przedmiotowo i kazało go usunąć z YT. Bo […]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s