English version

Українська версія

Głośne, hałaśliwe, wkurzające – oto co myślimy o reklamach. Jednak mi czasami zdarza się wzruszyć na reklamie właśnie. Ostatnio z wycieczki do Hiszpanii przywiozłam reklamę (jest meksykańska), która naprawdę jest warta obejrzenia .

Dedykowane dobrym ludziom. Jeśli robienie czegoś dobrego dla innych jest szaleństwem – to stańmy się szaleni. 

Przybijam piątkę całemu światu.

Płacę za tych, którzy są za mną.

Na swoje urodziny daję prezenty innym.

Uratowałem nieznajomego z płonącego domu.

Rozdałem 1000 USD dobrym ludziom

Sadzę drzewa w całym mieście.

Wszędzie wieszam huśtawki.

Chcę na jeden dzień powstrzymać wojny. 

Czy jesteś wystarczająco szalony?

Co więcej – na stronie http://www.volvamonoslocos.com i na twitterze  można podzielić się swoimi sposobami ulepszania świata.

Wiem – to wszystko i tak służy sprzedaży, ale czas, kiedy reklama miała być agresywna i nie licząca się z nikim i niczym bezpowrotnie minął. Teraz biznes ma być przyjazny i z ludzką twarzą. Jeśli dzięki temu będą powstawały tak krzepiące spoty – to ja jestem jak najbardziej za!

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

