1 marca ma ruszyć kampania pt. „Rodzice, odważcie się mówić”, przedstawiająca rodziców gejów i lesbijek.

 

Internet oczywiście zareagował natychmiast:

Nie wiem gdzie dokładnie obrazek pojawił się obrazek (najprawdopodobniej na FB), ale ja znalazłam go na pewnym obrazkowo – rozrywkowym portalu, na którym w ciągu niecałej doby zdobył ponad 5 tysięcy udostępnień i lajków.

Cóż – mocna odpowiedź.  Nie wiem na ile informacje na plakacie są prawdziwe: wiem, że w tym roku Warszawa wyda na „Zimę w mieście” ok. 3 mln złotych– w zeszłym wydała 2,5 mln. Nie wiem jak wygląda natomiast sprawa kolonii. Nie wiem, czy miasto wsparło finansowo akcję Kampanii Przeciwko Homofobii czy nie – wyrażenie „wsparcie akcji promocyjnej” wskazuje raczej na to, że akcję patronatem objął Urząd Miasta lub Pani Prezydent (lub jak chcą niektórzy – prezydentka). Jednak nie o to tutaj chodzi. Oto otwiera się przed nami świat, gdzie to człowiek jest medium, gdzie obywatel sam tworzy informacje, nie czekając na maistreamowy przekaz. Czy wynika to z potęgi Internetu czy z niewiary w tradycyjne media? A może to jest nasza interaktywna przyszłość – w której nic się nie ukryje i na każdą akcję pojawi się natychmiastowa reakcja? Po części już tak jest, co pokazuje natychmiastowa reakcja na kampanię, która nawet się jeszcze nie zaczęła.

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s