English version

Ostatnio fejsbuk zaatakował mnie na wallu tym:

Z jednej strony, sama konwencja jest ok. Wszystko to daje populizmem, ale co nie daje? Samo stworzenie spotu na zasadzie poucinanych wypowiedzi jest ani zła ani dobre ani jakoś szalenie nowatorskie. Jedynie motyw ze spowiedzią jest tu jakimś urozmaiceniem i rozumiem tę konwencję. Na pewno trafi do targetu partii i jest dobrym, dosłownym zagraniem.

Niestety, scena z bitą śmietaną, mająca być chyba super-druper-mądrym nawiązaniem do ostatniej afery topi wszystko w obrzydliwym błocie.

Są ludzie, którzy w zakładce praca n FB mają wpisane Pedofil w firmie „Kościuł” Katolicki. I to dla nich jest ten spot.

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s