English version

O kreowaniu marki Apple napisano już chyba wszystko – mniej lub bardziej sensownie. Jednak ja pozwolę sobie dorzucić jeszcze jedną małą cegiełkę do tego stosu. Otóż Jabłuszko wypuściło ostatnio dwa spoty promujące iPhone 5. W sieci toczą się zażarte dyskusje na jego temat, czy lepszy, czy gorszy, czy taki sam…ale ja nie o tym – ja o tym, że spoty są świetne (może nawet lepsze niż telefon, który reklamują).

Ładny, prosty, dowcipny, emocjonalny, zrozumiały, z klasą…Właśnie taki, jaki chciałby być Apple i jego produkty.

Ten podoba mi się nieco mniej,ale wciąż – jest naprawdę dobry i sugestywny.

I wszystko utrzymane w tej słynnej białej kolorystyce, ze znamy z wcześniejszych spotów motywem muzycznym, kojarzące się nieodmiennie z jedną tylko firmą.  Nie sądziłam, że to kiedyś powiem, ale to jest reklama, której nie chciałabym mieć przerwanej filmem 🙂

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

