English version

Nigdy nie brałam udziału we flashmobie i bardzo tego żałuję. To musi być niesamowita dawka endorfin! Ale nie tylko ja uwielbiam takie akcje – również marketingowcy zauważyli drzemiący w nich potencjał. Oczywiście z lepszym lub gorszym skutkiem. Z doskonałym skutkiem flashmob wykorzystali ludzie z duńskiego Radia Klassik:

Połączyli piękno muzyki ze szczyptą zaskoczenia i rzucili to wszystko do kopenhaskiego metra. Efekt jest piękny, wzruszający, wręcz wyciskający łzy z oczu. Odrobina fantazji w smutnym, zmęczonym porankiem metrze.

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

One response »

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s