Dom mój oprócz mnie, freaka reklamowego, zamieszkuje także jeszcze jeden freak – muzyczny. Ostatnio zaś Pepsi w mistrzowski sposób połączyła nasze pasję – dobrą reklamę i dobrą muzykę. Otóż chodzi o film reklamowy Pepsi, wyemitowany w bloku reklamowym podczas tegorocznego Super Bowl (dla niewtajemniczonych – to największe święto sportowe w USA, gromadzące przed telewizorami nawet 111 milionów ludzi):

 

Reklama ta jest po prostu świetna! Trwa długo jak na spot, ale dzięki sprawnie opowiedzianej historii i formie teledysku nie nudzi się ani przez sekundę. Podoba mi się też, jakże ostatnio popularna i konsekwentnie przez niektórych producentów reklam niestosowana, koncepcja  niezachwalania produktu w reklamie. Jest historia, jest budowanie połączenia, sieci skojarzeń. Nikt nie uwierzy reklamodawcy, mówiącemu: Mój napój to wolność, zabawa, fun. Dlatego należy trafiać głębiej, w myśl zasad chociażby marketingu narracyjnego, co z gracją robi Pepsi. Ah, no i ten (sir) Elton John! Poezja 🙂

A tutaj na dokładkę reklama Pepsi z zeszłorocznego Super Bowl:

Aż się chce wziąć Pepsi w łapę, wyjść na miasto i być młodym i szalonym!

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s