W cywilizowanym kraju przyszło nam żyć. Co więcej, w kraju broniącym swych obywateli i ich poczucia godności. Głośno ostatnio było o panu, który poczuł się urażony reklamą Old Spice. Teraz zaś nie spodobał się świadomym obywatelom spot firmy Stihl:

Gdzie tam obraźliwe treści? – zapyta zdezorientowany widz. Otóż są, są jak najbardziej – w osobie małego doradcy. Przekaz reklamy ma przez to promować złe traktowanie człowieka, ba! traktowanie go w sposób przedmiotowy. Nasza kochana Komisja Etyki Reklamy oczywiście do skargi się przychyliła. Moim zdaniem – bzdura i wymyślanie. Nic tu nikogo nie obraża. „Mały doradca” jest przenośnią,  ma charakter abstrakcyjny. Ale cóż, byli, są i będą ludzie traktujący świat zbyt dosłownie. Ciekawe, jak oni czytają literaturę.

Btw. twórca tego filmu reklamowego już powinien się bać, poprawni rodacy i KER czuwają!

KER rządzi, KER radzi, KER nigdy cię nie zdradzi!

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s