Chodzę sobie po tych naszych ulicach, rano śnieg skrzypi pod nogami i jest grudzień, popołudniu śnieg zamienia się w papkę  , poda deszcz i jest marzec. Wydaje się, że roztapiający się śnieg nie jest dobrym nośnikiem reklamy. Otóż błąd! Ludzie z agencji iris z Amsterdamu pokazali, że wszystko można wykorzystać, wystarczy tylko odrobina kreatywnego myślenia.

Co takiego zrobili? Z resztek amsterdamskiego śniegu ułożyli na ziemi kody QR – które odsyłały do holenderskiej strony WWF z informacjami na temat zmian klimatycznych. Oczywiście „kodowy” śnieg z czasem się topił, sugestywnie dając do zrozumienia, z jakim problemem mamy do czynienia.

Moim skromny freakowym zdaniem – rzecz jest genialna! Ciekawa, no i mówi sama za siebie.

A btw. ciekawa jestem jak można by zastosować taka technikę:

 

Tak, tak, to mech:)

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s