Oto Toruń wkracza na salony:

Moim skromnym zdaniem całkiem całkiem. Pomysł rewelacyjny – w końcu opiera się wizerunek miasta nie tylko na zabytkach, które w Polsce każdy zna, a za granicą mało kogo obchodzą. W końcu opiera się go na tym, co miasto ma rzeczywiście do zaoferowania. Zdjęcia naprawdę ładne, chociaż może trochę sztuczne i przewidywalne. W każdym razie sądzę, że jest to film, który spokojnie można pokazywać zagranicą.

W przeciwieństwie do tego CZEGOŚ:

czego nie powinno się pokazywać nigdy, nigdzie i nikomu, chyba, ze bardzo tego kogoś nie lubimy. Jest film ten koszmarem i basta. Nieumiejętne wykorzystanie techniki, muzyka rodem z dyskoteki w Koziej Wólce w 1993 roku, estetyka tego jest przerażająca. Ginie w niej przesłanie promocyjne, niby jakieś te bilety pokazują, ale kto by o nich pamiętał, kiedy żołądek jeszcze boli ze śmiechu (lub oczy od płaczu)?  Oby nie było to coś (bo ciężko to nazwać nawet) wróżbą dla przyszłości metropolii toruńsko – bydgoskiej…

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s