Dzisiejszy wpis nie dotyczy stricte reklamy. Ale dotyczy czegoś równie ważnego – dialogu z klientem.

Na fejsie odkryłam dziś link do takiego oto wywiadu:

Najbardziej absurdalna rozmowa roku

Wprawdzie PKS to wciąż monopolista i co by nie zrobił – ludzie i tak będą korzystać z jego usług. Jednak zaczynają się już pojawiać konkurenci. Tacy, którzy dbają o klienta i komunikację z nim. Chyba, że pan Smuklerz się za dużo filmów Barei naooglądał i wydaje mu się, że jest 1975 rok. Mam nadzieję, że rzeczywistość wreszcie boleśnie uświadomi zmruszałych monopolistów.

A co do wywiadu i zachowania Wielce Szanownego Pana Prezesa, to nasuwa mi się kolejny cytat z „Misia”:

Ryszard Ochódzki po wyjściu z komendy milicji, na której załatwiał toaletową potrzebę

– Co mogłem, to załatwiłem.

 

 

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

