Reklama w gazecie łatwą i przyjemną nie jest.  Często jest nudna, ma za dużo tekstu, niczym nie różni się od gazetowej strony z kolejną informacją o krwiożerczej kiełbasie (ewentualnie wyborczej).  Taką reklamą ciężko się przebić, wyróżnić, a i potencjalny klient spojrzy i przerzuci dalej. A jednak. Papier to dla kreatywnych żaden przeciwnik. Oto kilka reklam, które świetnie wykorzystują możliwości gazety, a jednocześnie promują produkt. Prawie bez słów.

Przykład, że gazeta może być trójwymiarowa. Efekt zaskoczenia i wymiar – świetna mieszanka!

Tutaj problemem może być to, że mniej inteligenty czytelnik może nie kapnąć się, o co chodzi ze środkową folijką. No i musi ją przełożyć, żeby efekt był pełny. Nie polecam więc umieszczania w różnych Faktoidach.

Mocne! Ale mnie osobiście przekonuje:)

Mniej znaczy więcej. Świetny przykład przekazu reklamowego, do którego nie potrzeba słów.

Mój osobisty faworyt 🙂 Nie potrzeba w tej reklamie żadnych słów, jest genialna w swej prostocie. I przekazuje to, co najważniejsze. Przekonująco. Zapamiętywalna. Oryginalna.  Wszystko, czego należy wymagać od reklamy.

Wszystkie obrazki pobrałam z artykułu na joemonster.org – http://www.joemonster.org/art/18009/Zaskakujaca_reklama_w_magazynach

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s