Jeszcze wcale nie tak strasznie dawno nie znano pojęcia „młodzież”. Albo było się dzieckiem albo dorosłym człowiekiem. Dzisiaj wszystko obróciło się o 180 stopni i to młodzież jest najważniejsza. Nie tylko jako przyszłość narodu, ale jako odbiorcy reklam. Do młodzieży właśnie swoją kampanię kieruje producent leku na pryszcze Visaxinum. Chyba do młodzieży, bo nie wiem do kogo ten przekaz trafi. Tak to się właśnie kończy, kiedy grupa zgredów uzna, że do zrobienia młodzieżowej reklamy wystarczy kilka niby – cool słówek typu „przypał”, ewentualnie niby – przekleństw typu „wywalone” plus młodzi niby – zbuntowani (i oczywiście wyznający jakże modne priorytety „szoping, chłopaki, imprezy”- btw. czy tylko mi kojarzy mi się to ze słynną Oksaną?). Efekt? Trąci fałszem na kilometr, a nawet na kilka widać, że to wszystko chwyt i manipulacja – a tego młodzi nienawidzą najbardziej.
Z ciekawości zasięgnęłam opinii przedstawiciela targetu – mojego siedemnastoletniego brata. Była miażdżąca.

Krótko mówiąc: pomysł (odejście od reklamowania leku w tradycyjny sposób) fajny, wykonanie KOSZMARNE.

A może to jestem taki ramol, a młodym wsio odno, co im się wciska i w jaki sposób? W takim razie niech już walnie ta kometa…

Reklamy

About freakreklamowy

Po prostu fascynatka marketingu, reklamy, ciekawych kampanii i szokujących rozwiązań. Całkowicie i absolutnie subiektywna.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s